יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

True Blood / דם אמיתי - העונה השלישית מגיעה!


"דם אמיתי", הינה סדרת דרמה ומיסתורין, אשר מגוללת את סיפורם של הערפדים אשר הכריזו על קיומם בעולם ומודיעים כי מסוגלים לחיות מדם סינתטי, שפותח על ידי הסינים ואין להם צורך יותר בדם אנושי. רוב האנשים מתנגדים לקיומם של הערפדים אך מה קורה כשערפד ומלצרית פשוטה שניחנה ביכולת לקרוא מחשבות מתאהבים? מעוניינים לדעת עוד אודות הסדרה? קראו את הסיקור!
הסיקור מכיל ספוילרים.

-------------------------------


שם הסדרה: דם אמיתי \ True Blood.
רשתות שידור: "HBO" בארה"ב ו"YES" בישראל.
שפת הסדרה: אנגלית.
אורך פרקכ-55 דקות.
ז'אנר: דרמה, על טבעי.
יוצר הסדרהאלן בול.
שחקניםאנה פקין, סטפן מויר, רוטינה ויסלי, כריס באוור,
נלסן אליס, ג'ים פארק, עדינה פורטר, קרי פרסטון, לין קולינס, סאם טארמל וראיין קוואנטן,

-------------------------------

העונה הראשונה של "דם אמיתי", מגוללת את סיפורה של סוקי סטקהאוס - מלצרית אשר ניחנה ביכולת לקרוא מחשבות אנושיים. סוקי, התמודדה עם היכולת הזאת במשך כל חייה ואפשר לציין כי לא ממש נהנתה לשמוע כל מחשבה בודדת אשר עוברת במוחו של הבן אדם שיושב מולה, או נמצא בקרבת מקום. סוקי עובדת כמלצרית ב"מרלוט", בר-מסעדה בעיירה בון-טמפ, שם היא מתגוררת. ערב אחד, ערפד בשם ביל קומפטון מגיע למסעדה בה סוקי עובדת. סוקי, המסוגלת לקרוא את מחשבות האנשים, מגלה כי זוג מתארחים במסעדה מנסים לרוקן את דמו של הערפד ולמכורו. היא נחלצת לעזרתו של ביל ועוזרת לו להיחלץ מזוג הנוכלים ובכך זוכה לאמונו ובין השניים מתפתח סיפור אהבה סוחף אך העניינים מסתבכים מכיוון שביל הוא לא הערפד היחיד באיזור. סוקי מתגוררת עם אחיה וסבתה מכיוון שהוריה נספו בשיטפון שפקד את העיירה שנים לפני כן, אחיה של סוקי - ג'ייסון, רודף שמלות ידוע בבון-טמפ ועובד בחברת בנייה ביחד עם חבריו. סכנה נשקפת לג'ייסון כאשר הוא חשוד ברצח של בחורה אשר ניהל איתה מערכת יחסים קצרה אך כשמוכח כזכאי הוא משוחרר ובבון-טמפ מתרחשים רציחות בעלות אופי דומה שכנראה מבוצעות על ידי רוצח סדרתי אשר מעוניין להרוג את כל חובבי הניבים ( חובב ניבים-אוהב לקיים יחסים עם ערפדים ולהינשך).


"רוצח סדרתי אשר מעוניין להרוג את כל חובבי הניבים".

העונה השנייה של דם אמיתי, נפתחת היכן שהסתיימה העונה הקודמת, גופת אישה כשליבה עקור מגופה נמצאת בתוך מכוניתו של אנדי בלפלור - בלש המשטרה של העיירה בון-טמפ, המשטרה מתחילה בחקירה אך מגיעה למבוי סתום. חברתה הטובה ביותר של סוקי, טרה, מגיעה לביתה של מריאן פורסטר, לאחר שזאת לקחה אותה תחת חסותה, עקב תאונת דרכים שטרה הייתה מעורבת בה. טרה מכירה שם בחור בשם אגס, עוד בן חסות שמריאן לקחה אשר היה מעורב בעסקאות סמים והשניים מנהלים מערכת יחסים שטרה חיכתה לה במשך המון זמן. מריאן, מתגלה כאלה מסוג מנדה שמנסה לזמן את האל דיוניסוס אהובה. היא ניחנה ביכולת לשלוט במוחם של האנשים ולעשות בהם כרצונה, היא לוקחת את כל אנשי העיירה ומשתמשת בהם כדי להביא לה את סאם מרלוט, אשר רוצה להקריב אותו כקרובן לאל שלה. בינתיים, סוקי וביל, נשלחים למשימה בדאלאס, כדי למצוא ערפד זקן, בן 2,000 שנה שנחטף על ידי ארגון שנקרא "אחוות השמש" אשר מתנגד לערפדים וכל מה שקשור שמסביבם, ג'ייסון, אחיה של סוקי חבר גם הוא בארגון הנ"ל אך כשמתוודא לעובדה שאחותו עומדת כמחסום בין רצונה של האחווה, הוא מעדיף את אחותו, עוזר לה ומבין כי כל מה שעשה באחווה היו לא יותר משטיפות מוח שעבר על ידי ראש הארגון, סטיב ניולין.


"ניחנה ביכולת לשלוט במוחם של האנשים ולעשות בהם כרצונה".

העונה השלישית של דם אמיתי, תגולל את גם סיפורם של אנשי הזאב החיים בקרבנו וכמובן תמשיך לספר את סיפורה של סוקי סטקהאוס, המלצרית האהובה ובן זוגה ביל. העונה השלישית תחל בארה"ב ב-13.6 ותמנה כ-12 פרקים כמו שאר העונות, יוצרי הסדרה אישרו כי גם עונה רביעית מתוכננת לסדרה המצליחה. הסדרה זכתה בהמון פרסים אשר מעניקים לה גאווה וכבוד מאת HBO, כגון: פרס האמי, פרס גלובוס הזהב, סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר, שיר הפתיחה המקורי הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר בסדרת מתח\אימה (אנה פקין), סדרת הדרמה הטובה ביותר ועוד...

------------------------------------------------

פרומו הסדרה:

תגובה 1:

  1. סדרה מעולה. אני כבר ממש מחכה לעונה הבאה שמתחילה ממש בסופ"ש הזה ואז אצפה לי אונליין בסרטים חדשים לצפייה ישירה. תודה על הווידאו!

    השבמחק