יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

"אל תפיל את המיליון" - השעשעון החדש של ארז טל!

"אל תפיל את המיליון" (באנגלית: "The Million Pound Drop"), השעשועון החדש של ערוץ 2, המשחק ששיגע את בריטניה מגיע לישראל. המשחק מבוסס על הפורמט הבריטי - "The Million Pound Drop", בו מראיינים את הזוגות שיש ביניהם קשר (בני זוג, חברים, שכנים, אחים וכו') ולאחר מכן, המעניינים ביותר יתקבלו. לאחר שמתקבלים למשחק, המשימה היא לענות בסך הכל על שמונה שאלות טריוויה על מנת לזכות בפרס שעומד מולכם - מיליון השקלים. נשמע לכם כל-כך פשוט? רוצים לדעת איך משחקים? קראו את הסיקור!

-------------------
-------




שם התוכנית:
 "אל תפיל את המיליון".
ימי שידוררביעי ושישי.

ערוץ שידורערוץ 2.
מס' מתמודדיםזוגות.
מנחהארז טל.
שעת השידור: 21:00.
זמן שידור:
 45 דקות.

-------------------
-------

הכירו את "אל תפיל את המיליון" של ערוץ 2, השעשעון הבריטי שהגיע גם לישראל. במשחק זה, המתמודדים מתחילים את המשחק עם מיליון שקלים ביד והמטרה שלהם היא לענות על שמונה שאלות בלבד ולהרוויח כמה שיותר כסף מתוך המיליון. על המתמודדים יש להניח את הכסף באופן פיזי, על אחת מבין 4 האפשרויות, כאשר רק תשובה אחת נכונה. במשחק "אל תפיל את המיליון" לא צריך רק חוכמה וידע, יש צורך בפן הכי חשוב בסדרה "הישרדות" - אסטרטגיה, המתמודדים צריכים לחשוב טוב אם לשים את כל הקופה על תשובה אחת או לחלק את התשובות ולא לצאת עם מיליון שקלים במלואם. תשובה נכונה משאירה בידם את הכסף, ואילו תשובה שגויה, מעלימה את הכסף בבת אחת.


ארז טל. לא מפסיק להפתיע.

בפרק הראשון, לאחר שנכשלו שלושה זוגות, עלו האחיות תמר ומירב. הן קיבלו שאלה לא פשוטה בנושא הפוליטיקה, הימרו על כל הקופה וצדקו. בשאלה השנייה היה להן שני נושאים לבחור - תעופה או ארצות, לבסוף בחרו בארצות. השאלה הייתה "איזו מהבאות היא עיר בירה?" - "סידני", "טורונטו", "טריפולי" או "ריו דה ז'נרו". הבנות לא ידעו מה לעשות, אך לבסוף שוב הלכו על כל הקופה, שמו על טריפולי - וצדקו. בפרק השני, האחיות תמר ומירב המשיכו במשחק. המשחק עלה שלב- הפעם יש שלוש אפשרויות ולא ארבע, דבר שמעלה את האפשרות לזכות בסכום כסף גבוה אך גם את האפשרות להפסיד אותו. השאלה הרביעית עלתה: "באיזו מדינה נערכו יותר אולימפיאדות?". כמו שהוזכר, קיימות רק שלוש אפשרויות ולא ארבע, כאשר האפשרויות הן "אוסטרליה", "איטליה" ו"ספרד". הבנות לא ידעו את התשובה, כשלבסוף הן חשבו אסטרטגית ופיצלו - שמו חצי על ספרד וחצי על איטליה. האולם במתח, ארז טל מושך את התשובה... לבסוף, כל הכסף נופל והבנות יוצאות מהאולם בלי כלום.


"Mako". שחקו מהבית וענו על 3 שאלות.

לסיכום, השעשועון הבריטי הפתיע מאוד כשהגיע לישראל ואף גרף אחוזי רייטינג גבוהים מאוד בפרקיו הראשונים (ליתר דיוק - 30.2%). לכל מי שעוד לא צפה בתוכנית, מוזמן להיכנס לאתר הרשמי - מאקו, ולצפות בשלל קטעים ייחודים ואף בפרקים מלאים. התוכנית משודרת בימי רביעי וחמישי, בשעה 21:00. בנוסף, יש שעשעון שעולה לאחר התוכנית "מעצר בית" בשעה 23:00 שמנחה אותו ימית סול, אשר נותן לכם, הצופים, לזכות בפרס של 100,000 שקלים על ידי מענה על שלוש שאלות בלבד. אך כדי לעלות לתוכנית ללא התרעה מוקדמת, יש צורך להיכנס לאתר מאקו ולענות על שאלות טריוויה בזמן אמת.

טריילר הסדרה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה