יום שישי, 3 בדצמבר 2010

"מעצר בית" - קיציס ופרידמן במעצר בית!

"מעצר בית", תוכנית המשודרת בערוץ 2 המספרת על איל קיציס וטל פרידמן, שפתחו פארק שעשועים שהקימו על שמם, שנגמר באסון; אחת מרכבות הפארק נפלה ונהרגו 21 "סלבס". קיציס ופרידמן נכנסו למעצר בית, ואיתו צוות דוקומנטרי המתעד את נסיונותיהם להתרגל למצב החדש ולהחזיר את מעמדם האבוד. מעוניינים לשמוע עוד? רוצים לדעת מה יהיה בהמשך? מה יהיה בגורלם של קיציס ופרידמן? האם שווה לראות את הסדרה? המשיכו לקרוא את הסיקור!

------------------------------------



שם הסדרה: "מעצר בית".
מספר פרקים: 10.
אורך פרק: 21 דקות.
תאריך יציאה: 13.10.10.
שחקנים: איל קיציס, טל פרידמן ועוד.
יוצרים: גיורא חמיצר, איל קיציס, טל פרידמן.

------------------------------------

"מעצר בית", תוכנית המספרת על איל קיציס וטל פרידמן, אשר הקימו פארק שעשועים על שמם, עד שקרא האסון - אחת מן הרכבות בפארק נפלה, כאשר היו עליה מספר גדול של נוסעי "סלבס", ליתר דיוק 21. קיציס ופרידמן הסתבכו בפרשה ונעצרו, קיבלו כעונש מעצר בית, אשר אומר שאין להם את האפשרות לצאת מהבית - ישנו מכשיר אלקטרוני שמצפצף ברגע שהם דורכים מחוץ למפתן ביתם. קיציס ופרידמן החליטו לקחת איתם צוות דוקומנטרי, אשר יתעד את כל ההתרחשויות בבית, כל הבעיות שלהם ואיך הם הולכים להתרגל למצב החדש. לקיציס ופרידמן יש עוזרת אישית, אשר מעדכנת אותם במצב שלהם ומסביבם, עוזרת להם בדברים הקטנים והמעצבנים במעצר כגון הבאת אוכל וחפצים וכמובן, העוזרת מעדכנת את קיציס ופרידמן בכל מה שקורה בחוץ.


קיציס ופרידמן במעצר בית. מה צופה לעתיד?

בפרק הראשון והשני, קיציס ופרידמן צריכים להתרגל למצב החדש - לשהות במעצר בית, ללא אפשרות יציאה. לאחר כל הפרשה, קיציס ופרידמן החליטו לשהות בביתו של קיציס, והחבר'ה מחליטים ללכת על הגישה החיובית: "אנשים שומעים מעצר, אנחנו שומעים בית". לאחר מכן, פרידמן העלה כמה סוגיות - מה שאי-אפשר לעשות בחוץ, כגון: ים, ברים, הופעות, טיול האופניים שפרידמן אוהב, שמש, כוסיות והמסעדה האהובה על פרידמן - "המיט-בר". לבסוף החליטו שמעצר בית זה "חרא". לאחר-מכן, העוזרת האישית של קיציס ופרידמן קיבלה טלפון מ"ארץ נהדרת" (התוכנית שקיציס ופרידמן מגישים), אשר מודיעה להם שהם מפוטרים ושיבואו לקחת את הדברים שלהם, ובנוסף, לקחו להם את החניה שכל-כך אהבו. בהמשך העלילה, פרידמן החליט שהוא רוצה ללכת לאכול בחוץ למשך חצי שעה במסעדה האהובה עליו, "מיט-בר", וניסה לעבור את הבניין והאזיק האלקטרוני שנמצא בגופם התחיל לזעוק. פרידמן ניסה ללכת בכל זאת, אך השוטר הגיע והכניס אותו חזרה. 


מאחורי הקלעים של "מעצר בית". כל המפורסמים כאן.

פרידמן לא רגיל לעניין שהוא לא יכול לצאת מהבית ומחליט שאין לו אוויר, קשה לו להתרגל למצב. לאחר מכן, חשב על רעיון - בדק מאיפה האזיק מתחיל לצפצף, וראה שזה נמצא בלובי הבניין - פרידמן החליט לשים שם כורסה ואף לעשות על האש. בהמשך, "ארץ נהדרת" מתקשרת שוב ואמרו למזכירתם שהם רוצים לצלם אותם בביתם לקטע מארץ נהדרת, אך לבסוף מדובר על לעשות "פיילוט" אחרון המודיע של פרישה, ולהודיע על המנחה החדש - ערן זרחוביץ'. בפרק השני, אגם רודברג מבקשת חברות מתוקשרת מקיציס - אגם רוצה להיות הילדה הרעה והלא הטובה כפי שמציגים אותה בתקשורת, לכן, היא רוצה להיות "החברה" של איל קיציס האסיר. אגם וקיציס חושבים על אסטרטגיות ואפשרויות איך לפרסם את החברות המתקשורת הזאת, בין אם זה צילום פפארצי או ראיון. לבסוף, החליטו לעשות ריב מתוקשר שנמצא ליד גיל ריבה - המראיין, אשר אגם מכניסה סטירות לקיציס ומכניסה בציניות המון צעקות באוויר. בצד השני של הבית נמצא פרידמן, שבנו בא לגור אצלו לסופ"ש מכיוון שאשתו בחופשה. לבנו יש הצגה שהוא משתתף בה, ופרידמן החליט שהוא רוצה לביים אותה מביתו יחד עם כל הכיתה. ההצגה מספרת על הסרט "גריז", שבנו משחק את "צ'וצ'ו" - דמות פיקטבית, והחליט לקדם אותה ולהחליף אותה לתפקיד הראשי. לאחר שפרידמן ראה את צורת המשחק של בנו, התאכזב ולא ידע איך לבשר לו שהוא לא מתאים. הפרקים הבאים אמורים לעלות כל יום רביעי ושישי.


צילומים אחרונים לקראת הפיילוט. קשת ללא גבולות.
לסיכום, הסדרה מאוד משעשעת, עלילה טובה ושחקנים מצוינים. בסדרה מופיעים המון מפורסמים בתפקיד אורח, לדוגמא: אגם רודברג שהופיעה בפרק השני. הכותבים גיורא חמיצר, איל קיציס וטל פרידמן החליטו לא להתפשר ושלא תהיינה צנזורה - המון קטעים מלוכלכים שלא מתאימים לערוץ 2. התוכנית רק התחילה את דרכה, אז מה שנשאר לנו זה להמשיך לצפות - כי יש למה לחכות. התוכנית משודרת בערוץ 2, בכל שבוע ביום רביעי בשעה 21:55 וביום שישי בשעה 22:20. פרקים מלאים וקטעים ייחודים תוכלו למצוא באתר הרשמי - מאקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה