יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

אחד נגד מאה - מי יזכה במיליון השקלים?

"אחד נגד מאה" הינו שעשועון טריוויה מצליח בטלוויזיה ובו מתחרה אחד יוצא למשחק טריוויה מול מאה מתחרים אחרים. מטרת האדם היחיד היא לענות על שאלות הטריוויה ולזכות בפרס כספי גבוה. התוכנית בהנחיית אברי גלעד. ההשתתפות בתוכנית מתבצעת ע"י שליחת מכתב בקשה ו/או ביצוע הרשמה טלפונית. רוצים לדעת עוד אודות הסדרה? המשיכו לקרוא את הסיקור! 

-----------------------------



שפהעברית.
ימי שידור: יום שני.
ערוץ שידור: ערוץ 22, רשת.
מנחה: אברי גלעד.
שעת השידור: 21:00.
זמן שידור: 60 דק'.

-----------------------------

"אחד נגד מאה" הינו שעשועון טריוויה טלוויזיוני בהנחיית אברי גלעד. מהלך התוכנית, מתמודד מתחרה אחד מול מאה אנשים שונים ומטרתו היא לענות על כמה שיותר חידות טריוויה טריוויה ובהתאם לכך, להרוויח סכום כסף, אשר משתנה מפעם לפעם. החידות מגוונות במיוחד וישנו הבדל חד בין הרמות שלהן, במיוחד וישנו הבדל חד בין הרמות שלהן. משמע, השאלה הבאה תהיה שאלה קשה יותר מהשאלה המוצגת לפניה. לאדם היחיד יש אפשרויות אשר לא ניתנות למאה המשתתפים האחרים, כגון: 2 רמזים, התמקדות בצילום, פרישה באמצע המשחק, קבלת כל הכסף שהושג עד השלב שאליו הוא הגיע ועוד. המטרה הסופית של המתמודד היחיד היא להצליח להדיח את כל 100 השחקנים שמולו ובכך, לזכות בפרס הכספי הנחשק, מיליון ש"ח. ברגע שהמשתתף היחיד טועה, מתחלק כל הכסף שהוא צבר בין המתמודדים אשר נשארו במשחק ולא נפסלו. במאי 2010, לראשונה מאז החלה התוכנית (2007), השלים המתמודד את החידון במלואו, הביס את מאה חברי ה-"נבחרת" וזכה בפרס הגדול. שעשוען זה פותח בהולנד לראשונה ונמכר לרשתות שידור בארצות שונות, כגון: ישראל, ארה"ב ועוד.


מקדימה: אברי גלעד, מאחורה: 100 המשתתפים, " הנבחרת".

אברי גלעד נולד ב-21 בנובמבר 1962 וגדל בירושלים בשם אברהם קווסטלר. אביו, דב קווסטלר, היה סופר, מתרגם ועורך במרכז ההסברה באוניברסיטה העברית. הוא החל את דרכו בעולם הבידור כבר בשנות ה-80 כשלוהק לשדרן רדיו ב'גלי צה"ל'. 8 שנים לאחר מכן, הוא קיבל תפקיד בסרט, שבסיומו עבר לערוץ הראשון ולוהק להנחיית מספר תוכניות מצליחות. לאחר קריירה מצליחה עד שנת 2001, כאשר היה אברי מנחה תוכניות רבות בעולם הבידור, הוא החליט לגוון בתפקידיו והחליט להגיש תוכניות בוקר יחד עם עלמה זק בערוץ 10. בשנת 2004 אברי חזר לעולם הבידור והנחה שעשועון חדש יחד עם לינוי בר-גפן. לא עבר זמן רב ובשנת 2006 עבר אברי רשמית לערוץ 2, כאשר קיבל את השעשועון "אחד נגד מאה" ותוכנית בוקר חדשה עם עינב גללי. בשנת 2010, כאשר עלתה התוכנית ארץ נהדרת, חוקה אברי מספר פעמים בצורה פוגעת ומזלזלת והגיב ביטויים חריפים על הסדרה.


מנחה השעשועון, אברי גלעד.

לסיכום, הסדרה "אחד נגד מאה" הינה סדרה חינוכית מאוד לעולם בני הנוער. ניתן לקבוע ללא ספק כי הסדרה מאוד פופלרית בחברה ומפתחת את הידע הכללי של אנשים רבים. בתקופה זו משודרת העונה הרביעית של הסדרה. עד כה, רק מתמודד אחד הצליח להדיח את כל מאה המשתפים ולזכות במיליון שקלים. "אחד נגד מאה" נמצאת בראש טבלת הרייטינג מידי שבוע. הסדרה השתדרגה מהעונות הקודמות והציבה לעצמה מטרה: שידורים בסלולרי וקו טלפוני להצטרפות. היא מדוברת ומוכרת מאוד בעולם הבידור ונראה כי זאת התגלית של אברי והוא לא יוותר עליה כל-כך בקלות. בסדרה יש ספיישלים שונים ובמהלכם מביאים מגוון אנשים, כגון: ילדים, מפורסמים, זקנים ועוד. הסדרה מומלצת ומותאמת לכל הגילאים, צפייה מהנה!

האתר הרשמי:
http://reshet.ynet.co.il/9772.aspx

פרומו הסדרה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה