יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

'כאן גרים בכיף' - הסדרה שתציל את ערוץ 10?


"כאן גרים בכיף" הינה סדרה קומית מצליחה מאוד בטלווזיה, המגוללת את חייה של משפחה צעירה בת 5 נפשות. המשפחה בעלת 3 בנים ושני הורים שהשמיים בשבילם הם לא הגבול. בין המשתתפים בסדרה הם: גיא לואל, נתי קלוגר, דניאל מורשת ועוד. הסדרה עוד בתחילת דרכה, אך על פי ההכרות הראשונית, אנו מבינים לאן הגענו. רוצים לדעת עוד אודות הסדרה? המשיכו לקרוא את הסיקור!

-----------------------------


שפה: עברית.
ערוץ וימי שידור: ערוץ 10, יום שני.
שחקנים: גיא לואל, נתי קולגר, דניאל מורשת, מעיין אלוני וטוני ברמן.
שעת השידור: 21:00.
זמן שידור: 25 דק'.

-----------------------------

"כאן גרים בכיף" הינה סדרת קומדיה מצליחה מאוד, המגוללת את חייה של משפחה בת 5 נפשות, ביניהם 3 בנים ושני הורים. בסדרה משתתפים חמישה שחקנים ראשיים: גיא לואל, נתי קולגר, דניאל מורשת, טוני ברמן ומעיין אלוני. עד כה שודרו שני פרקים אשר הגיעו לנתוני רייטינג יחסית גבוהים. במהלך הסדרה משתתפים גם שחקנים אורחים שהופכים את חיי המשפחה למעניינים ומצליחים. משמע, האורחים יכולים להיות גם ילדים. לילדי המשפחה אין תחביבים רבים מלבד צפייה ממושכת בטלוויזיה, משחקים ועצלנות, אשר באה לידי ביטוי גם בשאר התחביבים שלהם. הסדרה מלאת הומור שמצטייר במשך כל 25 הדק' של שידור הפרק. הנאה ממושכת מובטחת בצפייה בפרקים.


בני משפחת שלו, 'כאן גרים בכיף'.

כמו בכל סדרה, הכל מתחיל ונגמר בהורים, ענת ויאיר המגולמים ע"י גיא לואל ונתי קלוגר. יאיר הוא גבר בשנות ה-40 לחייו, גילו הוא 41. הוא בן אדם נאה, קצת שמן, קצת מקריח ומאוד עצלן. הוא בעל חנות אופניים ושוב כמו כולם, יאיר חושב על הדרכים כיצד לעשות את המיליון הראשון. יאיר פעיל יותר בעבודה מאשר בבית, ששם, הוא מעדיף להיות שקט ולתת לענת להוביל ולחלק פקודות. ועם זאת, כאשר ענת מבקשת לעשות דבר מסויים, הוא יבצע אותו באופן אוטומטי, לא משנה באיזה מצב הוא נמצא. במהלך הסדרה הוא מחזר ומביע אהבה לענת. ענת מבוגרת מיאיר בשנה ונמצאת בשנות ה-42 לחייה. ענת היא הגוף השולט בבית, היא דואגת לילדים ומחלקת את כל מטלות הבית. היא משליטה סדר בבית, גם אם הדבר גובל ב"זריקת" הערות כלפיי יאיר. היא עובדת בהיי-טק, אך מצד שני גם גאה על כך שהגיעה "מהשכונה". ענת לא רודפת אחרי העושר והיא מקבלת את יאיר עם כל צורת ההתנהגות שלו והשרלטנות הנתפסת ממנו.


מימין, נתי קלוגר המגלמת את ענת. משמאל, גיא לואל המגלם את יאיר.

גם הילדים הם חלק לא קטן בחיים האקטיבים של המשפחה.כמו בכל משפחה יש את הילד הבכור, דניאל. דניאל הוא ילד שלא אוהב להתאמץ. הוא תלמיד מצטיין בלימודים אך עם זאת הם תקוע כל הזמן מול המחשב והטלוויזיה. דניאל לא יגיב למה שקורה סביבו בעת תעסוקותיו במחשב, למעט בחורות ערומות. דניאל כמו יאיר, רוצה לעשות כמה שיותר כסף בזמן מועט למרות היותו בן 15. הוא משתדל לא להסתובב עם אחיו הקטנים. עומרי הילד ה"סנדוויץ'" שונה מאוד מאחיו הגדול. הוא אקטיבי, אוהב ספורט ואוהב אקשן. אין לו בעיה ללכת מכות וכמו אחיו הגדול אוהב בנות עירומות. הוא לומד בכיתה ז' ומעדיף את חוג הכדורגל שרשום אליו מאשר הלימודים לכן, הוא לא תלמיד טוב כמו אחיו האחרים. עומרי הוא ילד חוצפן ומתייחס לזלזול באנשים, הוא ה'מגניב' במשפחה. הילד האחרון והחמוד של המשפחה הוא יהלי. יהלי הוא ילד רגיש, הוא רוצה להציל את כדור הארץ ולהציל את כל החרקים. יהלי בן 7, הוא עולה לכיתה א' מפני שנשאר שנה בגן מסיבת הרגישות. הוא כישרוני וחברותי, ילד טוב ומצטיין, עם זאת הוריו חושבים שכאשר יגדל יהיה 'הומו'. הוא מסתובב המון עם עומרי וכמו אחיו מעוניין לצפות בנשים עירומות גם אם זה גובל את השכנה הזקנה שגרה ממול.


מימין לשמאל, טוני ברמן המגלם את יהלי, דניאל מורשת המגלם את דניאל ומעיין אלוני המגלם את עומרי.

לסיכום, הסדרה "כאן גרים בכיף" הינה סדרה קומית המושכת סוגים שונים של צופים. ניתן לקבוע ללא ספק כי הסדרה מאוד פופלרית ועלולה לעלות את מורל ערוץ עשר בכ-85%. בתקופה זו משודרת העונה הראשונה לסדרה. הסדרה עם נתוני רייטינג גבוהים יחסית. בעולם הטלוויזיה והיא משודרת ביום שני בשעה 21:00. הסדרה מומלצת ומותאמת לכל הגילאים, צפייה מהנה!

האתר הרשמי:
http://family.nana10.co.il/

פרומו הסדרה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה