יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

"חסמב"ה דור 3" - אותו הדבר, רק משוכלל!


"חסמבה דור 3" הינה סדרת מתח, שעוסקת בחייהם של משפחת זהבי, אשר נושאת אבל על מות בנם, אורי, מעוניינים לדעת מה באמת קרה לו. כמובן ששום דבר לא צפוי - בכל פעם שהמשפחה מוצאת קצה חוט, גם הוא נעלם כלא היה. בדרך לחשיפת האמת, עומדים גם האנשים שמעוניינים לשמור את האמת לעצמם ומחבלים בענייניהם של המשפחה, אשר נעזרת גם בחבריהם לעבר - חבורת חסמב"ה. בהמשך, מתאחדים חבורת חסמב"ה של שנות ה-60 ועוזרים לחברם ירון אשר רודף את האמת מאחורי הרצח של בנו אורי. מעוניינים לדעת עוד אודות הסדרה? קראו את הסיקור הבא.

----------------------------------------------------------


שם הסדרה: "חסמב"ה דור 3".
מספר פרקים: 17.
אורך פרק: 30 דקות (פחות או יותר).
תאריך יציאה: 2.10.10.
שחקנים: יהודה לוי, ציפי שביט, עודד קוטלר, אקי אבני ועוד.

----------------------------------------------------------

ירון זהבי, מנהיג חבורת חסמב"ה הכוללת כ-7 אנשים לכל היותר, נאלץ להתמודד עם מותו המסתורי של בנו, אורי. המשטרה הודיעה לירון כי בנו ככל הנראה נהרג בתאונה וגופתו לא נמצאה. ירון, כמנהיג חבורת חסמב"ה, טיפה מבין עניין ומיד הוא ראה מניע לרצח. אשתו של ירון, תמר זהבי, מעוניינת מאד לדעת מה קרה לבנה והיא קופצת על כל הזדמנות לגלות מידע אודות הרצח. מנגד, בעלה ירון, שמנסה להדחיק את האירוע כמה שיותר ולא לחשוב עליו. בנם וביתם של ירון ותמר נפטרו מסיבה שלא הוזכרה והם נשארו עם נכדתם, רנן זהבי. רנן נוהגת לשהות אצל השניים תקופה רבה בעקבות מות הוריה. בהמשך, מגיע איגי במסגרת התנדבות מטעם בית הספר ומשמש כחוליה חשובה במשפחה וסוג של נהג קבוע ואחד שניתן "לסנג'ר" אותו כשצריכים עזרה. איגי הוא ילד מופרע מכיתתה של רנן, הוא נוהג לצחוק וללעוג לה ממעמד "המופרע של הכיתה" והיא הופתעה מאד כאשר היא ראתה את איגי מגיע אל הבית בפעם הראשונה.


ירון זהבי, מנהיג חבורת חסמבה.

שנים רבות לאחר מות בנם, לפתע מקבלת תמר שיחה מאדם שמעדיף להשאר אלמוני ובה הוא אומר לה שהוא יודע על מות בנה. תמר, שנלהטת לדעת מידע נוסף אודות האירוע, מספרת על כך לירון בעלה והוא כמובן מעדיף לוותר על הרעיון וטוען שהיא "פטית" ומאמינה לכל דבר שאומרים לה. תמר הלכה לבד כפי שהאלמוני ביקש אל מקום המפגש, שם היא גילתה שני אנשים לבושים בבגדי אופנוענים, שטוענים כי אין להם מושג מי היא ומה היא רוצה. זמן קצר לאחר שתמר הגיעה לביתה, היא שמעה שמישהו מצלצל בדלת. תמר שאלה בהיסוס "מי זה" והאלמונים מעבר לדלת ענו שהם מדבירים ושיש לה בעיה בבית. תמר פתחה את הדלת ומיד חטפה מנת גז הישר אל פנייה והמשיכה בניסיון לברוח ולנעול את הדלת אחריה. האלמונים השתמשו במפתח גנבים והצליחו בצורה כלשהי לפתוח את הדלת ולקחת את תמר אל מרטף, שם הם שואלים אותה שאלות ומענים אותה. שוב ושוב שאלו האלמונים את תמר "מה היה במעטפה?", אך תמר שבאמת לא יכולה לענות על התשובה עונה בשלילה כמובן וחוטפת לא מעט מכות וחשמולים. האם המעטפה תגיע אל תמר? זאת תגלו בסדרה.


"הרעים" של הסדרה.

לסיכום, הסדרה "חסמבה דור 3" הינה אחת הסדרות המותחות ביותר שנראו על מסך הטלוויזיה. הסדרה משלבת המון אלימות וקטעים די מזעזעים ומרושעים, מה שאומר שהסדרה לא מתאימה לילדים מתחת לגיל 12. עם זאת, ישנם גם מספר קטעים קומים ומצחיקים שמפיגים קצת את המתח ונותנים לכם לנשום לרווחה. אז יש מתח, יש קטעים קומים, יש עולם תחתון, ומה לא?! ראו את הסדרה בערוץ "HOT 3" (כל שבת), בערוץ הילדים, באינטרנט או אפילו ב-"V.O.D", בחינם כמובן.

טריילר הסדרה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה